Promosyon Ürünü Nedir?
Promosyon ürünleri nedir?
Promosyon ürünleri, tüketiciler arasında marka bilincini artırmak için tasarlanmış, bir reklam verenin adı, logosu veya mesajı ile basılmış yararlı somut öğelerdir. logo baskılı promosyon ürünleri, bir markanın duyularıyla etkileşime geçerek tüketicilerle bağlantı kurmasına izin verdikleri için inanılmaz derecede güçlü bir pazarlama aracıdır. Tüketicilerin bir markayla fiziksel düzeyde etkileşim kurmasına olanak tanıyan tek reklam biçimlerinden biri olan promosyon ürünleri, genellikle daha akılda kalıcı bir marka deneyimi yaratır.
Promosyon Ürünleri İşe Yarıyor mu?
2016 yılında, Reklam Uzmanlığı Enstitüsü, markalı ürünlerin etkinliği üzerine bir araştırma yaptı. Çalışma, çoğu insanın logo baskılı promosyon ürünlerini ortalama sekiz ay boyunca tuttuğunu ve ürününüzün ömrünü PPC reklamları veya e-posta pazarlaması gibi pazarlama taktiklerinin çok ötesine uzattığını ortaya koydu. Bu, ürünün alıkonulma süresinin ürüne bağlı olduğunu söyledi. Örneğin, promosyon şemsiyeler tüketiciler tarafından genellikle on dört aya kadar kullanılırken, promosyon şapkalar genellikle yalnızca yedi ay dayanır. Bununla birlikte, araştırma, bu tüketicilerin genellikle markanın değerli elçileri haline geldiğini ve ABD’deki tüketicilerin% 63’ünün mallarını işlerini bitirdiklerinde başkalarına geçirdiğini gösteriyor.
Marka bilinirliğinin promosyon ürünlerle arttığını kanıtlayan araştırma, tüketicilerin% 85’inin kendilerine gömlek veya şapka veren markaları hatırladığını gösterdi. Tersine, PPAI tarafından 2016 yılında yapılan bir araştırma, promosyon ürünü alıcılarının% 88’inin ürünlerdeki reklam verenin adını hatırladığını, alıcıların% 85’inin reklam verenle ürün üzerinde iş yaptığını ve insanların% 83’ünden fazlasının bunları almaktan keyif aldığını ortaya koydu.
Bu yazıya henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yapmak ister misin ?